Előző, alkatrészek takarékosságát taglaló cikkünk folytatásaként íme a második rész a kerekekről.
Felütötted a felnit? Javíthatatlan a nyolcas? Eltört pár küllő? Nem gond, ne dobd el az egész kereket, ezeket érdemes megtartani:
Gumik
Egyértelmű megoldás a gumibelsők láncvillavédőként történő felhasználása. Arra vajon gondoltatok-e, hogy ugyanebből a belsőből egy kis barkácsolással kiváló szervizállomás is készíthető. Persze nem bringaállvány, hanem felfüggesztés formájában, méghozzá a plafonról egy kampó segítségével (tesztelt és bevált módszer).
Gondoltatok-e már egy régi külső gumira mint vázvédőre például középrésznél, kavicsfelverődések stb.
Küllők
Mindenképpen megtartandó, különösen az országúti kerékpár aero küllők, mert nehéz beszerezni őket. Ugyanitt megemlítenénk a küllőanyák megtartását is.
Ha tárcsafékes a kerékpárunk, érdemes lehet a tárcsafékrögzítő csavarokat is megőrizni, ugyanis a torx csavarokat viszonylag könnyű elnyalni rossz szerszám használatával, tehát ezek is aranyat érhetnek adott esetben.
Érdemes egy pár gyorszárat is megtartani, vagy ha mást nem, a kis rugókat róluk, mert ha egyszer elpattannak valamerre, nem könnyű megtalálni őket.
Utolsó kerékpár hozzászólások